piątek, 30 marca 2018

Nivea, mus do mycia ciała, cytryna i moringa

Witajcie :)
 
W dzisiejszym poście przedstawię mus do mycia ciała cytryna i moringa od Nivea. Jakiś czas temu pisałam o innej wersji zapachowej. Czy ta sprawdziła się równie dobrze?
 
 
 

Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Cytryny i Moringi. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty.
 
 
 
 
 
Mus znajduje się w opakowaniu przypominającym piankę do golenia o pojemności 200 ml.
Pompka jest poręczna i wygodna, nic się nie zacina.
Jego konsystencja jest kremowa, po wyciśnięciu pianka narasta, także niewiele go potrzeba aby umyć całe ciało.
Jeśli chodzi o zapach, to przypadł mi do gustu. Jest on odświeżający, cytrusowy. Idealny na okres letni.
Oczyszcza skórę, pozostawia ją miękką, gładką.
Mus nie wysusza skóry, lecz delikatnie ją nawilża.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Kosztuje ok. 10 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/


 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo polubiłam pianki do mycia ciała. Właśnie skończyłam jedną z Rituals i pachniała obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi te musy jednak się nie sprawdziły ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wariantu zapachowego jeszcze nie miałam okazji stosować :) Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)