czwartek, 29 marca 2018

Green Pharmacy, szampon przeciwłupieżowy dziegieć brzozowy i cynk

Witajcie :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szampon znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 350 ml.
Jest ona wykonana z ciemnego plastiku, ale mimo wszystko na bieżąco można kontrolować stan zużycia.
Otwór dozujący jest odpowiedniej wielkości.
Jego konsystencja jest żelowa.
Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo specyficzny, zapewne większości nie przypadnie do gustu, tym bardziej, że jest intensywny, ale mi to jakość szczególnie nie przeszkadza, bo liczy się przecież działanie.
Szampon bardzo dobrze się pieni, oczyszcza skórę głowy i włosy.
Nie borykam się stale z łupieżem, jednak raz na jakiś czas on się pojawia wraz ze swędzeniem skóry. Muszę przyznać, że odkąd go stosuję, to problem ten nie wystąpił.
Ponadto szampon przedłuża świeżość włosów, co mi bardzo odpowiada, ponieważ moją zmorą są szybko przetłuszczające się włosy.
Nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie przesuszył włosów ani skóry głowy.
Jest również bardzo wydajny.
 
Kosztuje ok. 9 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 
 
 


 



1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)