niedziela, 18 lutego 2018

Bielenda, Dr Medica, dermatologiczny przeciwtrądzikowy płyn tonizujący

Witajcie :)
 
W ostatnim czasie używałam dwóch produktów firmy Bielenda z serii Trądzik. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję jednego z nich. Mam tu na myśli tonik dermatologiczny do skóry problemowej.
 
 
 
 
 
 
 
 
Płyn znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 250 ml.
Jest ona wykonana z ciemnego plastiku, ale stan zużycia jest spokojnie widoczny.
Jeśli chodzi o szatę graficzną, to jest ona typowo apteczna.
Tonik jest bezbarwny, a jego zapach przyjemny.
Stosuję go w duecie razem z kremem, o którym będzie mowa innym razem i muszę przyznać, że od tej pory na mojej skórze niedoskonałości nie pojawiają się już tak często, a jak już coś mi wyskoczy, to dużo szybciej się goi.
Dobrze oczyszcza moją skórę, nie pozostawia po sobie żadnego filmu.
Zmniejsza wydzielanie sebum, jednocześnie nie przesuszając skóry.
Nie spowodował u mnie pieczenia, ani żadnego innego dyskomfortu.
Jest również wydajny.
 
Kosztuje ok. 16 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 
 

 


 
 

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś. Brzmi bardzo fajnie więc chyba warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Bielenda ma taką serię. Muszę jej się bliżej przyjrzeć bo i tak często robię zakupy na iPerfumy :) Zapraszam na konkursy na blogu i facebooku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i dobrze wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)